Mini SAL BB #2





Chaga na swoim blogu zaprezentowała już trzecią część haftu z serii Belle & Boo. Spieszę więc pokazać jak wygląda mój wyszyty fragment.


Tak jak poprzednio haft wyszywało mi się naprawdę świetnie. Nawet ilość i poziom trudności w stawianiu konturów mnie nie zniechęcały.




Mój fragment skończyłam wyszywać jeszcze z początkiem maja, ale jakoś nie miałam weny żeby zrobić ładne zdjęcia. 




Bardzo cieszę się, że na wyszycie wzoru wybrałam materiał Murano Lugana. Haftowanie tych dzieciaczków na Aidzie musi być nie lada wyzwaniem.





Lecę podlinkować posta w żabce i z niecierpliwością czekam na kolejny fragment wzoru :)


36 komentarzy:

  1. Tylko fragment ale za to jaki piękny :)
    Zachwyca mnie ten hafcik...pieknie go wykonałaś:)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i bardzo fajnie się prezentuje na tym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia, cudnie! Też mam ten materiał :) i zamiar wyhaftować obrazek w całości, ale wciąż ten nieznośny brak czasu, ech... może przed końcem roku zdążę ;) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie można wydłużyć doby o kilka godzin... ale tylko na haftowanie :P

      Usuń
  4. Wyglada pieknie, podziwiam hafty, bo sama nie wyszywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały ten sal podglądam z ciekawościa i zazdrością:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :).

    Ciekawa jestem efektu końcowego :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft wygląda przepięknie! W otoczeniu kwiatów to już zupełnie mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło! Ja się dziś właśnie zabieram za drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia, pięknie go okazałaś!
    Sam wzór z każdą odsłoną u Was podoba mi się coraz bardziej, Chaga naprawdę zrobiła świetną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wzór jest naprawdę rewelacyjnie dopracowany, a przy tym przeuroczy :)

      Usuń
  10. Len i Belle & Boo... CUDO! :) Bardzo staranne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ewciu! Zadbałaś o wszystkie szczegóły:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem ciekawa ,co autorka wymyśliła ;-D Piękny haft :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wykonania, to miód na moje projektanckie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft, cudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewunie, przepiękny haft i taki radosny.
    Jakie śliczne iryski.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie są te dzieciaczki! Pięknie Ci idzie Ewuniu to haftowanie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  17. To bardzo wdzięczny wzorek, nie dziwię się, że haftowało się lekko i przyjemnie :) Słodkie te dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś cudownego.
    Woow takie woow!!
    śliczne to masz
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie sobie radzisz z tym haftem. Z przyjemnością oglądam kolejne fragmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie. Czekam na kolejny fragment i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft powstaje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwyca mnie niezmiennie ten hafcik, przeuroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny piękny fragment. Podziwiam za te maciupeńkie kontury. Pięknie jest!
    margoinitka.pl






    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny haft i słodkie te dzieciaczki! a zdjęcia cudne!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja sie zachwycam, haftem oczywiście też, ale przede wszystkim zdjęciami Ewuniu, są piękne, wyraziste, super zrobione :) Albo masz dobry sprzęt, albo jesteś super fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu! To raczej zasługa aparatu, ale cały czas uczę się robić fajne zdjęcia :)

      Usuń
  26. Świetny i bardzo wymagający, aż tyle konturów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne i super obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Każda odsłona piękniejsza od poprzedniej. Haft jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wzór rewelacyjny to wiadomo, mnie też skusił, ale Twoje wykonanie to pełne mistrzostwo. Brawo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger