Kartki Boże Narodzenie 2017 - listopad




W listopadzie w kartkowej zabawie u Uli królują zimowe domki. Temat wyzwania bardzo mi się spodobał, więc od razu ruszyłam na poszukiwanie tego jedynego wzoru.


W zeszłym miesiącu postawiłam na bardziej kolorowy haft, w tym postanowiłam stworzyć kartkę bardziej jednostajnie kolorystyczną. 


Haft wyszyłam na kanwie 16ct w kolorze granatowym, mulina DMC nr 3865. Gwiazdki dodałam od siebie, są wyhaftowane muliną metalizowaną srebrną.


Z końcowego efektu jestem zadowolona. Kartka wyszła bardzo prosta, ale naprawdę bardzo mi się podoba :)


A Wy co niej myślicie?

Udanego i spokojnego tygodnia Kochani :)


39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastraja mnie świątecznie -domek delikatny ,śnieżynki też :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, taka spokojna jak zimowy pejzaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jest bardzo zimowa, delikatna i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo :) śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje i fajnie że jest taka spokojna... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny haft :)Karteczka bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Mi też się bardzo podoba, Jest Prześliczna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka. Delikatna i gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie jest idealna! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze że jesteś zadowolona Ewuniu, kartka wyszła śliczna! Bardzo podoba mi się że jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest piękna! Może dlatego, że lubię błękity na świątecznych karteczkach. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak niewiele trzeba, żeby powstała piękna karteczka. Uroczy haftowany domek, ciekawy papier i śnieżynki świetnie komponują ze sobą. Pozdrawiam. Ja za swoje wyznaniowe karki biorę się dopiero w przyszłym tygodniu. Teraz pochłonęły mnie śnieżynki i haft ale nie XXXX.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten delikatny, monochromatyczny hafcik!
    I śliczna kartka powstała :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny hafcik, od razu widać w nim świąteczny klimat. Czy można poznać nazwę wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek znalazłam na Pintereście, ale niestety nie wiem jaką ma nazwę. W lupkę wpisałam: christmas house cross stitch pattern.

      Usuń
  17. Klasyczny i śliczny. Wyszło gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu, kartka prezentuje się uroczo. Ten domeczek jest piękny, a niebiesko - granatowa kolorystyka bardzo zimowo się kojarzy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękna i nastrojowa wyszła ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kolorki, cudna kompozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość bardzo elegancka. Śliczna karteczka!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna! Bardzo zimowa i świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zawsze musi być fikuśnie i kolorowo, jednokolorowe karteczki mają swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosta a jaka efektowna z tym delikatnym hafcikiem bardzo mi się podoba :) Ładny kolor kanwy, gdzie nabyłaś? Kiedyś szukałam granatowej ale dostałam odcień bardzo ciemny, prawie czarny i pokrzyżował mi plany :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, ale najprawdopodobniej była to pasmanteria Haftix lub Hobby Studio. A numer koloru kanwy to 589 :)

      Usuń
  25. Piękną kartkę zrobiłaś,bardzo mi się podoba :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kolorystyka, śliczny haft, cudowna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny hafcik:) Pięknie wygląda na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten jedyny wzór trudno wybrać :) Twoja kartka jest bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger